miercuri, 9 noiembrie 2011

Fii cea mai buna varianta a ta!

Hey,
Pentru astazi postez un MANIFEST PENTRU STAREA DE BINE: invitatie de participare la  cursul NLP Practitioner cu trainer Laura Lupascu.
Pentru informatii suplimentare poti sa vezi site-ul www.nlpfan.ro.

Eu sunt una dintre persoanele care a finalizat acest curs si vreau iti impartasesc experienta mea in randurile ce urmeaza:


Incep prin a-ti spune ce a insemnat pentru mine acest curs: SCHIMBAREA TOTALA A VIETII MELE.
Si, oricat de pompos pare sa sune chestia asta, mi-o asum ! Chiar sunt in directia care ma face fericita!

Vezi, in lumea noastra, a oamenilor, punem mult pret pe imaginea noastra si pe relatiile cu alti oameni. Si este foarte normal sa fie asa pana cand..... ajungem sa pierdem contactul cu noi insine.... si am vrea ca atatea lucruri sa FIE ALTFEL in viata noastra.... si gasim atatia vinovati in jurul nostru..... si atat de mult ne invinovatim pe noi... pentru atat de multe lucruri: sunt prea gras / slab, sunt urat, ma simt singur, nu sunt iubit, nu pot una sau alta, ceilalti sunt mai buni, nu am destui bani, etc...

Fii sincer cu tine si recunoaste: de cate ori ai simtit lucrurile acestea?
Culmea este ca ni se intampla deopotriva oriunde ne-am situa: la baza piramidei sociale ori in varful ei ! Si ce simtim ? FURIE !! De ce trebuie sa mi se intample NUMAI MIE ? De ce nu sunt suficient de BUN? ..... si intrebarea finala: DE CE NU SUNT FERICIT ?

Am parcurs si eu tot acest drum.... desi aveam o familie frumoasa, lucram intr-o companie mare intr-un post de conducere si aveam o situatie financiara confortabila.... NU ERAM FERICITA !
Mai mult, NU STIAM raspunsul la intrebarea: DE CE ? Ce-mi lipseste ca sa ating acea stare de liniste interioara, de bucurie... de implinire...? Si tu te intrebi ??

Cand aceasta intrebare rasuna tot mai tare in capul meu, o prietena foarte buna mi-a propus sa incep, impreuna cu ea, un curs de NLP.
Banii si timpul sunt importante pentru mine si propunerea ei implica o investitie serioasa a ambelor resurse. Asa ca, inainte sa accept, am citit diverse articole pe net, mi-am procurat chiar si o carte cu aceasta tema.... si am concluzionat: asta NU SE POATE ! Cum sa fii TU cel care isi construieste viata ?!?! Eh, propaganda americana, ce sa mai !

Si totusi... prietena mea a insistat sa merg, macar pentru un weekend, sa ma lamuresc daca este sau nu mai mult decat cred eu...
Si iata-ma in compania altor 12 omuleti, la fel de dezorientati ca si mine, la primul modul NLP Practitioner. Trainer ? O doamna foarte tanara.... hmmmm .... ce sa ma invete ea pe MINE, marele manager .... ?
Si dupa primul  modul m-am mai dus la urmatoarele opt.... si apoi m-am inscris si la Master... cu aceeasi doamna trainer....

Cum arata viata mea acum ? Am pastrat in viata mea acele persoane care sunt intr-adevar importante pentru mine iar activitatea mea profesionala este complet diferita si, in mod neasteptat, imi ofera si satisfactii materiale semnificative!
Toate acestea sunt efectul faptului ca am aflat CE ma face fericita si CUM sa aduc acele lucruri/situatii in viata mea – prin intermediul NLP Practitioner.

Ma inclin in fata trainerului Laura Lupascu, care a stiut prin exercitii diverse si targetate (unele chiar au depasit sfera NLP) sa ne descoperim fiecare ADEVARUL INTERIOR.

Iti urez sa iei cea mai potrivita decizie pentru viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu