miercuri, 9 noiembrie 2011

Hey,

Aceasta este prima mea postare si este ceva cu adevarat nou pentru mine !
Ma simt ca la scoala, in ora de compunere in clasa a III-a. Niciodata nu mi-a placut ora aceea... si uite ce am inceput sa fac.... hmmm
Dar... e de bine... zic.... pentru ca am cate ceva de spus.... lucruri care pot fi de folos unora dintre voi.
Si, ca sa incep cu inceputul, va spun de ce am ales numele "Traieste pentru tine" pentru blogul meu:
Suntem cu totii mai mult sau mai putin coplesiti de viata noastra, de obligatiile noastre, de nevoia de a face tuturor pe plac.... De aceea, de multe ori - si eu, si tu -  uitam ca viata noastra este de fapt a MEA sau a TA!  Si, gandind de cele mai multe ori "la comun" ne pierdem bucuria si cateodata, chiar si identitatea.
Asadar, dragii mei omuleti, va indemn cu toata inima, pe fiecare dintre voi: TRAIESTE PENTRU TINE si ai sa vezi ca, atunci cand TU esti fericit, in mod miraculos si cei dragi adauga un strop de fericire in viata lor.
Nu trebuie sa ma crezi, eu doar te voi ajuta sa incerci. Si apoi astept sa imi spui din experienta TA daca-i asa sau nu.
Enjoy life !

2 comentarii:

  1. In urma cu vreo 2 ani, emisiunea lui Oreste de pe B1 mi-a atras la un moment dat atentia. Am urmarit acea emisiune si urmatoarele cu "sufletul la gura". Imi tot puneam intrebare: "Doamne, dar eu unde am trait pana acum?" Aflam raspunsurile la atatea intrebari pe care mi le pusesem de-a lungul timpului... Apoi, am descoperit blogul "Iesirea din matrix". Si acesta chiar a reusit sa ma "trezeasca" si sa imi trezeasca dorinta de autocunoastere.De atunci am citit o multime de carti pe diverse teme, am vazut multe filme si intr-adevar, drumul m-a adus aici: cred ca trebuie sa traiesc pentru mine, sa ma redescopar si sa incerc sa transmit celor din jur starea mea. Daca traim in fericire, atunci viata devine atat de simpla...
    Dar sunt abia la inceputul acestei perfectionari, lucrez continuu la asta. E mai greu, fara o persoana reala care sa te "centreze", dar cu credinta in Dumnezeu sper ca in viitorul apropiat sa ajung acea persoana fericita,care daruieste si nu ia, asa cum imi doresc sa eu ajung.
    Felicitari tie daca ai reusit sa faci asta, felicitari pentru acest blog si mult succes in continuare!
    Cu drag, Angy

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru gandurile frumoase, Angy!
    Stii ca noi suntem proprii nostri maestri. Trebuie doar sa invatam sa NE ascultam. Recunosc, pe mine chiar m-a ajutat cursul de NLP. Probabil conteaza si cu cine il faci. Cert este ca mi-a clarificat propria mea viata si m-a ajutat sa ma orientez catre lucrurile care conteaza cu adevarat pt mine. Pentru ca suntem diferiti si este normal sa ne dorim fiecare altceva. Poate asta a fost cea mai mare revelatie: nu exista un adevar universal valabil. Fiecare este liber sa isi manifeste propriul adevar.

    RăspundețiȘtergere