miercuri, 16 noiembrie 2011

Ziua 2 raw

Astazi, dupa limonada de dimineata, nu am putut manca nimic. M-am simtit bine,  doar ca nu am avut pofta de nimic..

Asadar:
Dimineata:
- Limonada de detoxificare - dimineata, pe stomacul gol: 1lamaie + 1 lg miere + putina sare + MSM (reteta completa o gasiti aici) - cam 4-5 lei (inclusiv apa pe care am calculat-o 2 lei)


 Pranz:
- Fulgi de cereale cu suc  de portocale de data aceasta (reteta era cu must, dar nu am avut si am folosit marul si nu am pus caju si kiwi) - gasiti aici originalul - cam 2,5 lei
Asta inseamna comoditatea.... nu am mai avut rabdare sa caut altceva si, cum nu prea stiu retete pe dinafara iar asta stiam ca este satioasa de ieri, iacata ca am facut-o din nou. Doar am schimbat sucul - ca si impresie, mi-a placut mai mult cu mar decat cu portocala.


Dupa-amiaza
- Sucul verde - eu l-am facut din spanac+ ghimbir+telina apia+ castraveti+sare+lamaie (vedeti cantitati si reteta originala aici - cam 5-6 lei

Pe parcursul zilei am profitat de prezenta strugurilor, care sunt unul dintre fructele mele preferate. Sa tot fi mancat de vreo 6 lei.

Cina:
- Salata de varza alba si varza rosie + seminte de floarea soarelui (decojite si crude) - cam 2 lei
Am citit eu in diverse locuri ca varza are niste proprietati deosebite, in special cea rosie. In plus, am primit vizita unor prieteni si s-a mancat la noi acasa.... gratar de porc cu diverse  altele! Singurul aliment raw de pe masa era salata... asa ca m-am ospatat din plin cu ea.
- Limonada (pregatita si pentru musafiri din lamanie + portocala + miere + apa) - cam 3-4 lei

TOTAL: 22-25 lei

Astazi de dimineata mi-am facut analizele de sange si m-am masurat si cantarit.... Sa vedem cum vor arata toate acestea peste 100 de zile...

Ca si stare generala - m-am simtit bine pana pe la ora 18-19. Apoi, am avut o durere de cap teribila. Am pesupus ca este un simptom de sevraj si nu am luat nici o pastila.

Cam atat.. daca aveti intebari sau nelamuriri, scrieti-mi si va raspund cu mare drag.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu